Najczęściej zadawane pytania

Definiowanie filtrów
Ostatnio odświeżony 9 miesięcy temu

W każdej zakładce jest możliwość ustawienia filtrów, które można zapisać.

W tym celu należy nacisnąć ikonę lejka z ołówkiem na pasku menu i wybrać jedną z dwóch opcji:

  1. "Definiowanie filtrów" - zapisanie filtra do wykorzystania na przyszłość,
  2. "Ustaw filtr" - jednorazowe ustawienie filtra bez zapisu.
image

W przypadku naciśnięcia opcji nr 1 wyświetli się okno z listą wszystkich dostępnych zdefiniowanych filtrów.

image

Aby dodać nowy filtr należy nacisnąć opcję "Dodaj" i uzupełnić wymagane informacje:

  • Nazwę filtra,
  • Dostępność filtra (dla wszystkich użytkowników czy dla wybranych),
  • Warunek/ki.
image

Jeśli chodzi o dostępność filtra, to w przypadku wyboru opcji "wybranych" pojawi się zakładka "Użytkownicy", w której należy wskazać użytkowników, dla których filtr ma być widoczny. W tym celu należy nacisnąć przycisk "Dodaj", zaznaczyć wybranych użytkowników i zatwierdzić.

image

Wyświetli się okno, w którym należy wskazać czy filtr ma się wywołać automatycznie oraz czy użytkownik może go wyłączyć, a następnie zapisać.

Jako dodatkowe parametry można dodać skrót klawiaturowy oraz ustawić, że filtr wywoła się użytkownikom po otworzeniu okna, w którym został zdefiniowany filtr, a także czy będą mogli go wyłączyć.

Zapisany filtr znajdzie się na liście wszystkich zdefiniowanych filtrów w tym oknie.

image

W przypadku naciśnięcia opcji nr 2 wyświetli się okno, w którym należy wskazać warunki tj. kolumnę po której ma filtrować, warunek jaki musi zostać spełniony i wartość. Można dokładać warunków poprzez naciśnięcie przycisku "i" oraz "lub". Po ustawieniu filtra należy nacisnąć przycisk "Filtruj".

image

Proszę czekać!

Proszę czekać... to zajmie tylko sekundę!