Najczęściej zadawane pytania

Brak wygenerowanego nr QP na zleceniu produkcyjnym
Ostatnio odświeżony 9 miesięcy temu

Jeśli na danym zleceniu produkcyjnym nie został wygenerowany nr QP należy zweryfikować czy na kontrahencie przypisanym na zamówieniu od odbiorcy powiązanym z tym zleceniem w zakładce „Cechy” jest uzupełniona trzyliterowa wartość, następnie na kartotece wyrobu gotowego zweryfikować w zakładce „Cechy” następujące wartości:

  • QP-Interfejs komunikacyjny,
  • QP-Architektura systemu,
  • QP-Złącza,
  • QP-Wersja obudowy,
  • QP-Ilość wyjść,
  • QP-Pokolenie.

Jeśli któraś z tych cech nie jest wypełniona, to należy ją uzupełnić i spróbować ponownie wygenerować nr QP. W tym celu należy nacisnąć prawym przyciskiem myszy na dane zlecenie produkcyjne, następnie opcję „Wygeneruj na nowo nr QP”.

image

Proszę czekać!

Proszę czekać... to zajmie tylko sekundę!