Najczęściej zadawane pytania

Brak wygenerowanego nr QP na zleceniu produkcyjnym
Ostatnio odświeżony rok temu

Jeśli na danym zleceniu produkcyjnym nie został wygenerowany nr QP należy zweryfikować czy na kontrahencie przypisanym na zamówieniu od odbiorcy powiązanym z tym zleceniem w zakładce „Cechy” jest uzupełniona trzyliterowa wartość, następnie na kartotece wyrobu gotowego zweryfikować w zakładce „Cechy” następujące wartości:

  • QP-Interfejs komunikacyjny,
  • QP-Architektura systemu,
  • QP-Złącza,
  • QP-Wersja obudowy,
  • QP-Ilość wyjść,
  • QP-Pokolenie.

Jeśli któraś z tych cech nie jest wypełniona, to należy ją uzupełnić i spróbować ponownie wygenerować nr QP. W tym celu należy nacisnąć prawym przyciskiem myszy na dane zlecenie produkcyjne, następnie opcję „Wygeneruj na nowo nr QP”.

image

Proszę czekać!

Proszę czekać... to zajmie tylko sekundę!